Tuesday 1 March 2011

Coklat...Coklat...Coklat

            Aku pergi kuliah ary nie seperti biasa...penuh dengan semangat untuk belajar...ary nie,ary yang terpaksa berhijrah dari fakulti Fakulti Ekonomi Muamalat  ke Fakulti Pengajian Qur'an dan Sunnah...biasalah jarang-jarang sekali kenalah berhijrah hehe...


 nie lah coklat yang aku makan...best sangat hehe
 Cik Mas & Farha...temankan aku makan huhu....
Ainz....Makan coklat yer huhu


            Kelas akan mula jam 2pm,kuliah Financial Management ,oleh kerana aku tamat pembelajaran pertama awal,aku pegi berjalan-jalan area Pusat Kemudahan Pelajar (pkp)...huh...sungguh seronok ary nie,aku dapat berjumpa dengan adk kesayanganku tadi...lame juga bebual dengan dia,yelah dah lame sangat aku tak berjumpa dengan dia...rinduuu aku padanya...miss u sis
           
            Selepas tue,aku pegi meronda-ronda dalam kedai,aku ternampak something...wah...memang best lah benda nie,dah lame sangat aku tak makan,aku ingat masa duk Kolej Nilam Court every time  aku beli...yelaa wat teman aku time study huhu...banyak sangat aku beli tadi...melampau betol lah aku nie...hehe what ever lah janji aku bahagia...seronok sangat makan time kuliah tadi...maafkan saya puan,terpaksa makan,lapar hehe...
  
          Sepanjang kelas bermula,aku bersama kawan-kawan yang lain makan jer taw...tak puas aty sambung makan pula dalam kuliah jam 4pm sampailah kuliah Akhlak Tasawuf abis jam 5.30pm baru stop makan hehe...alamak tak kuruslah aku..asyik-asyik makan coklat jer...huhu..ape-ape pun best-best...yuuuummm...yuuumm.....



           





No comments:

Post a Comment